söndag 15 januari 2012

Svar NEJ !

Och frågan lyder som följer:
Kan man få nog av Collie ?
Maisie o jag åkte till syrran Melanie, bästaste lekkamraten, halvsyster Lassie o mamma Hedda, samt Mimmi o ståtlige Isidor i lördags. Att tro att man ska kunna fånga lekande hundar med en simpel mobilkamera är väl så optimistiskt. Men min mbkamera är nog inte så dålig ändå för några bilder värda att visa blev det allt. Att se de båda systrarna träffas och den glädjen de visade var helt underbart ! Maisie var överlycklig att få springa omkring o jaga, leka o jagas med ett helt gäng " likasinnade" och då framför allt med Melanie.
Lycka bubblar också i mig när Melanie blir så glad när jag kommer.
När vi åker hem rinner tårarna ...





1 kommentar:

  1. Jag förstår precis.....men kanske ändrar sig allt igen, när Melanie kommit över tonåren och blivit vuxen......;-))

    SvaraRadera